Uitdaging – Boeke

Solank as wat ek kan onthou was ek mal oor boeke. Voor ek self kon lees kon ek nie genoeg kry van stories nie. Ek dink deel daarvan was omdat dit ‘n geleentheid was vir my om tyd saam met my ma te spandeer. Sy het altyd vir my so mooi stem gehad. In latere jare het Trompie en Saartjie en Swart Kat gevolg en in my tienerjare Ettie Bierman en Ena Murray. Ek het gefantasieer oor ‘n vlienier of ‘n dokter wat my voete onder my sou kom uitskop! In Engeland was dit minimum ‘n boek ‘n week, want ek het ‘n 20 minute treinrit gehad werk toe in die oggende en weer 20 minute terug huis toe in die middae. En in die tyd wat ek so desperaat gesoek het vir werk, was die biblioteek die plek waar ek baie van my ure gespandeer het. Die reuk, die atmosfeer, die stilte – daar was net iets wat my gekalmeer het.

Hierdie is my boekrak tans. Dit het so swaar geword dat ek boeke moes begin uithaal. My gunsteling skrywers is tans Karin Brynard, Martina Cole, Tony Park, Lesley Pearse, om maar ‘n paar te noem. Intussen het ek ook ‘n Gobii reader gekry vir my verjaarsdag, maar hieraan raak ek nog gewoond. Die punt is – EK IS LIEF VIR BOEKE!!!
IMG_6804 [Desktop Resolution]

IMG_6806 [Desktop Resolution]

5 thoughts on “Uitdaging – Boeke

  1. Is vir my sleg dat ek nou niks meer weet van die huidige skrywers nie, maar mens kan seker nie onbepaald bybly nie. Lekker gelees.

Leave a Reply

