Dag 2273 – 2282 – Tong in die kies

Image 65

Liewe Manlief,

 

Jou Europese fietsry vakansie lyk, om die minste te sê, ongelooflik. Die stygende berge en vallende dale, die kronkel teerpaadjies tussen groen valleie, die oulike dorpies waar julle stop vir koffie of middagete. Nou is daar nog ‘n regmerkie op jou emmerlys.

 

Ek wil jou net gou op hoogte bring van wat hierdie week gaan gebeur. Maandagmiddag vlieg ek Ballito toe. Ons kan sommer motorsleutels ruil so in die verbygang by die Gautrein stasie!

 

Die middae is redelik vol! Maandagmiddag het Engel (9) swem by die gym. Japsnoet (5) wil dan gewoonlik ook swem, so jy moet haar asseblief net dophou in die kleiner swembad. Na die tyd vat hulle nogal hulle tyd om aan te trek en hulle is gewoonlik so honger na die swemmery, dat ek vir hulle smoothies of warm sjokolade koop. En heel waarskynlik ietsie klein om te eet ook. Dit raak nogal ‘n duur storie!

 

Dinsdagmiddag het Engel weer swem en daarna ballet. Kwart voor vier. Onthou asseblief om haar Festival leotards terug te vat. Haar hare moet verkieslik in ‘n bolla wees want ‘n nat poniestert maak haar ballet leotard papnat. Na ballet kom ons gewoonlik eers half 6 by die huis, so ek sou voorstel dat jy aandete die oggend al maak. Ek pak altyd eetgoed ballet toe, want hulle is na ‘n middag van buitemuurse aktiwiteite soos honger rawe! Woensdagmiddag het Japsnoet gimnastiek. Sy weet wat om aan te trek. Vat maar vir haar ‘n sweetpak baadjie vir na die tyd sodat sy nie siek word in die koel, laatmiddag lug nie. En waarsku maar vooraf dat sy nié ‘n roomys mag kry nie. Ek weet nie hoekom hulle die flippen goed daar verkoop nie. Dis elke ouer se nagmerrie.

 

En o ja. Onthou asseblief dat ons bediende die week af is. Ek sal al die wasgoed was, maar jy moet dit net vat om te laat stryk. Teen Donderdag loop die wasgoed mandjies weer oor, dan moet jy weer was. Die bouers daag gewoonlik so net na sewe in die oggende op. Moet asseblief nie vergeet om vir hulle elke dag Oros te maak nie, en elke tweede dag gee ek vir hulle lemoene. Die stof is iets ysliks en jy moet maar gereeld afstof en vloere mop.

 

Terug by die kinders se aktiwiteite – Donderdag middag. En hier moet jy mooi kophou, goed beplan, en ‘n hele koelsak vol drinkgoed en “snacks” inpak. Japsnoet ballet twee-uur en van daar moet jy direk gym toe vir Engel se swemklas. Haar afrigter laat haar vroeër klaarmaak, want kwart voor vier moet sy by die ballet wees. Ek laat Japsnoet nie swem op ‘n Donderdag nie, want daar is te min tyd. Sy vat “forever” om uit die swembad te klim en aan te trek. “It’s not worth the stress!”. Vat net vir haar ‘n stel klere saam, sodat sy nie die res van die middag in haar ballet klere rondloop nie. En weereens is dit ‘n goeie idee om aandete reg te hê, maar laat die twee eers net gaan bad wanneer julle by die huis kom.

 

Vrydagmiddag middag sal jy darem ‘n bietjie van ‘n blaaskans hê. O flip, amper vergeet ek! Jy moet asseblief vir Boeta eenuur gaan haal by die kleuterskool. My ma ry al die oggend Vaaldriehoek toe. Gewoonlik speel hy so uur saam die meisies en dan kan jy hom maar gaan neerlê op Japsnoet se bed. Hy sukkel nie om aan die slaap te raak nie. Maak maar net seker daar is nie dalk ‘n persentjie in sy doek voordat jy hom vat om te gaan slaap nie.  Jou broer sal hom so net na vier in die middag kom haal.

 

Ek sien jou Saterdagoggend. Hopelik goed uitgerus en reg vir die week.

 

Geniet jou tyd saam met die “girls”!

 

Baie liefde,

Ek xxx

6 thoughts on “Dag 2273 – 2282 – Tong in die kies

  1. Pingback: Dankie dat julle my inspireer… | Net Ek

Leave a Reply

