Dag 2337-2340 – Dis hoe ek faff

1-Collages1

Ek het gedink ek sal maar so bietjie “spog”(?) met die faff goedjies wat my van tyd tot tyd so besig hou.

 

Toe ek jonger was het ek altyd so gefrustreerd geraak met die feit dat ek hope verskillende dinge kon doen, maar dat ek nooit uitgestaan het in een spesifieke veld nie. Ek het nie ‘n niché of ‘n spesialiteit gehad nie. Ek het myself en die dinge wat ek gedoen het of gemaak het, konstant vergelyk met mense om my en telkemale gevoel ek kom te kort, en dan vinnig tou opgegooi. As ek nie die beste kon wees nie, “why bother”? Om vakkeuses en eventueel ‘n beroepskeuse te maak, was dus ‘n nagmerrie. Waarvan hou jy? Ek hou van teken, dis vir my lekker om dinge te ontwerp (huise, klere), ek wil graag met mense werk, ek is goed met tale, ek is baie lief vir skryf…. My beroepskeuses het gevarieer van argitektuur, na gimnastiek afrigter, grimmeer kunstenaar, TV aanbieder, joernalis, mode-ontwerper, funksie koördineerder, die lys was lank en wyd! En daar was, in my opinie, nie ‘n draadjie wat hierdie keuses bymekaar getrek het nie. Daar was nie ‘n universele tema waaruit ‘n mens kon bepaal dat, “Aha, Pixie moet ‘n rocket scientist word nie!

 

 

Maar vandag is ek eintlik dankbaar daarvoor. Danksy my geneigdheid om gou verveeld te raak met een ding, soek ek gereeld dinge om te probeer. En so sit ek natuurlik al met ‘n studeerkamerkas vol “goedjies”. Krale, perels en stukkies materiaal in een rak, gekleurde papier, blinkertjies en knopies en linte in ‘n ander, een rak vol kameras en ‘n swart boks vol “props”. Maar let wel, die aktiwiteit moenie moeilik wees nie, want as ek eers sukkel met gom wat klou aan my vingers of servette wat sulke “bubbles” maak van te veel decoupage verf, verloor ek heeltemal belangstelling. As ek iets moet oormaak of uitmekaar moet haal om weer te probeer…..wel, dit gebeur nie sommer nie. Want sien, ek het mos nou klaar aan myself bewys dat ek dit nie kan doen nie, so weereens “why bother?”.

 

So hier is my nuutste skeppings, waarmee ek wens ek kan gaan smous en sommer baie geld maak vir al die vakansies waarop ek wil gaan. Maar faff is baie ure se werk vir min finansiële gewin. So dit wat ek maak, kry of ‘n plekkie in my huis, of dit word ‘n geskenk. Maar die geheim is natuurlik om dit te gee vir iemand wat die moeite gaan waardeer, en nie die item in ‘n jaar se tyd gaan uitgooi omdat sy vergeet het waar dit vandaan kom nie. En ongelukkig het ek nou maar ‘n paar vriendinne wat baie meer waarde heg aan ‘n Guess grimering sakkie as ‘n hand geverfde tissue boks. Vir my ma het ek ‘n tee-net gemaak en dit versier met rooi knopies en strikkies, my tannie het ‘n juweelboksie gekry met ‘n geskenkbewys in, ek koop gewone bruin papiersakke en versier dit met allerhande tierlantyntjies, en ek maak boonop bypassende kaartjies daarby. Vir myself is ek besig om ‘n tissue boks te verf vir my spieëlkas en ‘n hout houertjie vir al my skryfbehoeftes.

 

So met al my gefaff, voel dit nie altyd asof ek juis iets bereik nie. Ek maak nie geld nie, ek betree nie ‘n niché mark nie, ek maak nie naam vir myself nie, ek “empower” nie ander mense nie. Dis ‘n manier om uiting te gee aan my kreatiwiteit, om te sien waartoe ek in staat is, om persoonlike grense te skuif, en dit is goedkoper as terapie by Dr Jax!

 

Dit voel goed alhoewel om, wanneer ek so ‘n persoonlike geskenk oorhandig, die opregte waardering te beleef. Om te sien hoe die ontvanger se gesig ophelder omdat daardie persoonlike geskenk vir haar/hom sê, “jy is spesiaal vir my”. 

7 thoughts on “Dag 2337-2340 – Dis hoe ek faff

    • Ek put soveel genot daaruit, dis werklik terapeuties om net te sit en iets aan mekaar te plak, want wanneer ek sulke goed doen, dink ek aan niks.

Leave a Reply

