Dag 2385-2386 – Sommer net Saterdag

16 Rainy saturday

Wanneer my foon lui en ek die skool se nommer op my skerm herken, klem my hart maar altyd saam. My logika sal sê “moenie worry nie, dis niks ernstig nie”, maar ‘n ma se hart “worry” tog mos maar terwyl jy visies het van gebreekte arms of so iets.

 

So Dinsdag was dit Engel (10) wat in die skool se siekeboeg opgeland het. In Liggaams Opvoeding het hulle op die hokkieveld rondgehardloop en dit het haar allergiese asma laat opvlam. Haar bors het toegetrek en sy was vreeslik duiselig. Woensdag was dit Japsnoet (7) se beurt met ‘n toe neus en ‘n koors wat hier by net oor die 38 gaan draai het. R1,000 later,  na ‘n dokters besoek en anti-biotika en kortisoon en druppels vir die “nebuliser”, met ligte bronchitis, doen sussie weer vanoggend wawiele die hele huis vol.  Raai wie voel beter?!

 

Met die weervoorspellers se belofte van reën oor meeste dele van Gauteng vandag, het ek gistermiddag laat ‘n pot groentesop op die stoof gesit. En soos voorspel, val daar al heel oggend ‘n sagte misreen oor ons tuin. Sulke trietsige weer laat my altyd terugdink aan ons tyd in Engeland. Nostalgie, verlange, hartseer, dit wat was? “A mixed bag really.” Ons woonstel op die derde verdieping het gesorg vir die mooiste uitsigte.  Vanuit die kombuis kon jy die St Albans katedraal sien, so skottelgoed was was nie te sleg nie.  Die sitkamer venster het uitgekyk oor die St Albans golfbaan – groen in die somer, bruin-en-geel bont in die herfs, en kaal takke in die lang winter.   Een ding was verseker, sulke weer in Engeland was ‘n gereelde verskynsel en ons het dus maar warm aangetrek, onder sambrele weggekruip en dorp toe gestap.  Anders sou ons bitter min uitgekom het!  Ons sou gaan koffie drink, warm pasteie koop, en DVD’s gaan uitneem.  Hierdie weer het maar deel van jou lewe geword en ja, soms het dit my onder gekry, want in Johannesburg is ons ongelooflik bederf met selfs wintersdae van son.

 

Maar vandag, lekker warm toegevou in ons nagklere en slaapkouse het ons vier, na ‘n lekker ontbyt, ‘n fliek gekyk op Box Office. The Great Gilly Hopkins. Oor ‘n meisie, seker so oud soos Engel, wat rondgepos word van een huis na ‘n ander, totdat sy uiteindelik by ‘n familie kom wat nie gaan opgee op haar nie. Waar ‘n klein seuntjie opkyk na haar, waar ‘n rooikop buurdogter nie ophou probeer om haar maatjie te wees nie, en waar ‘n onderwyseres haar slegte gedrag ignoreer en dit omdraai in ‘n positiewe energie. Ai, ek het sooo lekker gehuil, omdat ek wou, omdat ek kon. Dit het my ook net weer laat besef hoe ‘n groot verantwoordelikheid ons het teenoor hierdie mensies wat aan ons toevertrou word.   Van die oomblik wat daardie hartkloppie sigbaar is op ‘n swart en wit skerm in ‘n dokterskamer, is dit daar. Daardie wete van dat jy as ouer besig is om ‘n mensie te skep en voor te berei vir ‘n groot, onbekende wêreld daar buite, is eintlik iets om skoon angstig oor te raak. Maar daardie onderwerp los ek eerder vir ‘n ander dag, want daar is nog heelwat oor te skryf en debateer. En ek glo op daardie onderwerp sal daar baie te sê wees en sal daar ‘n wye verskeidenheid menings geuiter word.

 

Vir nou geniet ek die klank van die reën op die herfsblare. My gemaklike, grys “stokies” wat my voete lekker warm hou, die “luxury” van geen grimering en die afwesigheid van ‘n stywe bra wat my winterdroë vel laat jeuk. Die reuk van vroeër se Nespresso koffie hang nog in die lug en ek kan nie wag om op my “leesbank” te kom uitstrek met my Abel Lotz boek nie (geskryf deur Chris Karsten).

 

En dalk, net dalk, as die familie mooi vra, sal ek pannekoek maak met kaneelsuiker daaroor gestrooi…..

8 thoughts on “Dag 2385-2386 – Sommer net Saterdag

  1. Ooh vandag klink soos n lekker dag in jou huis, wens ek kon met my kids ook by die huis wees – geniet dit vreeslik!
    Ek sal nie in Engeland “oorleef” nie, ek sal erg depro raak EN baie vet wees, lol.

  2. Sien jy wat maak mediesefonds ‘n luukse nie meer net ‘n lewensnoodsaaklikheid soos jare gelede nie? Maar my lus om meters en meters knope te los. 😉 Maar ten minste was die pannekoek so op ‘n Saterdag lekker.

Leave a Reply

