Dag 2444–2480 – Fin, Fim, Ende, Finis, End, Einde

17 Oscar

My blog sal nie kompleet wees sonder ‘n laaste woord oor Oscar Pistorius nie.

 

Die gebeure van Valentynsdag 2013 het so deel van my lewe geword soos facebook, 702 gesprekke, James Patterson boeke, foto’s neem, probeer dieët. Jip, ek was een van daardie mense wat die saak tot vervelens toe bespreek het en dit op Twitter gevolg het. Dit was interessant om die tv prokureurs se menings en verduidelikings te hoor na die tyd, en ek moet erken, ek het “crime scene” foto’s gaan google. Ek wou alles verstaan. Ek wou weet of hy daardie aand arrogant was en op Reeva geskiet het, en of dit net bloot ‘n aaklige ongeluk was.

 

Die ITV onderhoud wat Oscar toegestaan het, was vir my ‘n interessante wending in die Oscar verhaal. Die tydsberekening nogal goed beplan ook – so net voor sy vonnis. My mening is dat hy die stewige bedraggie wat hy vir hierdie eksklusiewe onderhoud gekry het, direk in sy regsspan se rekening inbetaal het. ‘Because rumour has it that Oscar is financially ruined.’ As dit pap reën…. Net hy sal weet wat sy doel was met daardie onderhoud. Het dit sy beeld goed of sleg gedoen? Na die tyd het joernaliste getweet oor hoe dit baie duidelik was dat daar streng grense was oor wat gevra en nie gevra mag geword het nie. Dat die Britse joernalis meer ondersoekende en leiende vrae kon gevra het. Oscar se span het heel waarskynlik ‘n baie lang lys van moets en moenies gegee. Ek dink meeste van ons het naïef verwag/gehoop dit gaan baie meer soos ‘n Oprah-Winfrey-Lance-Armstrong onderhoud wees, waar moeilike en ongemaklike vrae gevra is. ( https://youtu.be/2jtDH-10m2s ) Maar dit was meer ‘n ‘arme-ek’ vertelling wat goed geredigeer is. #MyMening

 

Op vonnisdag was ek vasgenael voor die tv. Ek wou Regter Masipa se besluit eerstehands ondervind en ek wou gesigsuitdrukkings sien. Nix, wat regdeur die Oscar saak met my was, het eventueel opgegee en 8km verder ook haar televisie stel oorgeskakel.

“Jy kan my nie nou ‘drop’ nie”

het ek haar laat weet. Hierdie was die laaste laaste hekkie. Die laaste hoofstuk van ‘n baie lang boek. 7 Julie 2016 is een van die toekoms se grootste geskiedenis stories. Regsstudente gaan nog vir baie jare hieroor leer, dit ontleed, daaroor redekawel, elke detail uitrafel en probeer terugstik.

 

Ses jaar. Ek glo sy regspan het hom voorberei op tronkstraf, want hy het nogal kalm voorgekom. Dit was nie die emosionele, opgooiende, verontregte Oscar van die aanvanklike verhoor nie.   Dit was ‘n Oscar wat geweet het wat kom, en heel waarskynlik die ergste verwag het.

 

Net wanneer ek gedink het ek gaan nie sommer die naam Oscar Pistorius op Beyers Naude weg se lamppale lees nie, is dit toe wel daar. En nou is hy op “suicide watch”, maar sy familie dring daarop aan dat hy nie selfmoord probeer pleeg nie; hy het geval. Hierdie is ‘n boek vol raaisels.

 

Nou ja, fluit-fluit my Oscar storie is uit.  (Vir nou….)

6 thoughts on “Dag 2444–2480 – Fin, Fim, Ende, Finis, End, Einde

Leave a Reply

